dinsdag 29 maart 2011

Nog steeds aan 't knoeien

Ik heb me er maar weer eens toe gezet om eens iets aan het oppimpen van mijn blog te doen maar gun mezelf niet echt de tijd.. Nog steeds heb ik geen leuke kop kunnen maken. Moet toch eens met Picassa aan de gang geloof ik:) Nou ja, we zien het wel. Heb niet zo veel gehaakt de laatste dagen, ik ben weer in mijn moede dagen en dan komt er niet zoveel uit mijn handen. Wel jammer maar helaas. Wat ik wel doe is genieten van het heerlijke zonnetje! Al vond ik het vandaag wel weer wat frisjes. Verder niet veel te melden, ga zo nog even lezen en dan slaaaaapen, gaaap... Welterusten!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lineke

    Ik heb mijn kopfoto niet zelf gemaakt, wel tekst er in gezet idd met picassa ;D .....

    Herken het wel.... Hier wel veel ideetjes, maar komt weinig uit mijn handen.... Dan ben ik moe 's avonds en heb ik er niet veel puf voor en overdag komt er van alles en nog wat tussen door waardoor het ook niet gaat worden....
    Eigenlijk nu helemaal geen tijd om blogjes te lezen.... Want er ligt hier nog veel werk te wachten in huis.... Maar het is zo'n dag dat er al één en ander op het programma staat en dan fiets er ook nog van alles tussen door.....
    Ik kan er soms maar moeilijk tegen en schiet dan in de rust stand....
    Zoals nu dus, dat ik ga lezen op blogjes....
    Het aanrecht staat vol en moet ook nog stofzuigen.... Maar dat doe ik later wel..... Als ik terug ben van de peuterspeelzaal en school en waarschijnlijk het winkelen (schoenen zoeken voor zoonlief Sr.) .....

    Fijne Week :D

    Liefs, Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoiii,

    welkom in blogland,vindt je header best mooi met dat meisje, och dat komt best wel goed.

    fijne week, we kunnen heerlijk buiten zijn

    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen