dinsdag 19 april 2011

Iets heel anders












Vandaag had ik volop inspiratie, ben de hele dag creatief bezig geweest met vanalles en nog wat.


Haken, naaien, stofjes knippen uit oude kinderkleding. Ik heb het idee opgevat om uit allerlei lapjes van de kleding van mijn kinderen door de jaren heen een patchwork kleed te gaan maken.


Nu heb ik nog nooit gepatchworkt of hoe zeg je dat patch geworkt? Hahaha. Maar dat leer ik vast wel:)



Vandaag heb ik van een oud en te klein jurkje van dochterlief de roezel afgehaald en onder haar te korte spijkerrokje genaaid. Van een ander lapje van dezelfde stof een pofbroekje genaaid voor poplief van dochterlief, zie fotootjes.


Ik ben erg blij met het resultaat en dochter heeft weer een leuk rokje erbij:)






2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk effect geeft dat zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel:) Ik zet zo nog even het jurkje erbij waarvan ik het gemaakt heb.
    Ik kan het patroon van de Granny's dus nergens vinden:( Zodra ik het heb, maak ik er een blog van, sorry..

    BeantwoordenVerwijderen