zondag 9 oktober 2011

Lang geleden

Poeh, wat is het lang geleden dat ik een blogje geplaatst heb!
Ondertussen heb ik wel weer heel wat dingetjes afgemaakt en ben met heel veel tegelijk bezig.
Ik zal een dezer dagen even foto's plaatsen.
't Is bijna herfstvakantie hier en wij gaan lekker een weekje naar Ameland:)
Heb er heel veel zin in.
Het leven gaat hier zijn gewone dagelijkse gangetje, lekker is dat.
Ik mag zelf graag een beetje mijn eigen gang gaan daarin, beetje aanrommelen, alles in m'n eigen tempo, zonder druk of stress.
Genoten van het heerlijke weer van de afgelopen tijd, wat nu helaas weer voorbij is.
Straks op Ameland moet het wel even weer terug komen natuurlijk!
De hondjes gaan mee en ik heb zin in lange strandwandelingen met een kop warme chocolade na in een leuke strandtent..
Genieten dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten